Generel Information

Boligsikring

Du kan søge boligsikring til alle lejemål, såfremt det har eget køkken. Boligsikring søges via www.borger.dk.

Hvem skal jeg kontakte

  • Spørgsmål: Har du spørgsmål eller problemer, så send os en mail på sep@sepgruppen.dk – så hører du fra os hurtigst muligt!
  • Vagttelefon: 2047 3246 – Vagttelefonen benyttes KUN ved akut brand, vandskade eller lignende udenfor kontorets åbningstid.
  • Ved strøm-/vand-/fjernvarmeafbrydelse: Kontakt de respektive forsyningsselskaber.
  • Brug for vicevært: Hvis der er noget i lejligheden, som ikke fungerer, skal du ringe til vores kontor eller sende en mail. Vi sørger for, at den rigtige håndværker kontakter dig med henblik på at udbedre defekten.
  • Nøgler: Du kan bestille ny eller ekstranøgle ved at ringe til kontoret. Når nøglen er klar, sender vi den til dig og du bliver opkrævet beløbet for nøglen samt forsendelse.
  • Afmelding/ændring af tv-pakke: Du skal selv kontakte tv-udbyder ved ændring af tv-pakke. Undtagelse til reglen er, hvis du selv har fundet udbyder, skal du selv afmelde. Bemærk at du ikke må afmelde dit tv- signal uden forudgående skriftlig aftale med kontoret
  • Internet: Du er selv ansvarlig for oprettelse og afmelding af dit internet.
  • Forsyningsfejl: Hvis du har problemer med varme, vand eller el bedes du først undersøge om der er driftsforstyrrelser. Du kan finde oplysninger på dit forsyningsselskabs hjemmeside: